{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی سره این صحنه چه قدر اشک ریختم

ولی سره این صحنه چه قدر اشک ریختم
کاش هممون اینقدر شعور داشتیم
من که ندارم
دیدگاه ها (۸)

گه گه قرصا منو زده

چرا یاد نسل اول بلک دراگونز افتادم🗿🚬

ای کاش هممون یه دیمن داشتیم که اینطوری نگامون کنه:)

خدافظ رهبر

بماند که بعد از تو دیگر ندارم نفس ...فاطمه ی من🥺🖤شبها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط