{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو اصکی رفتم 🙃

اینو اصکی رفتم 🙃
دیدگاه ها (۰)

من فقط خنده هاشو میخام

روز روزگاری پروازو یاد گرفتم💪

این پستو لایک کنین کاری نداره فقط بزن روی قلب و رنگیش کن خوش...

اینو دیگه اصکی رفتم شرمنده ببخشید خیلی خیلی شرمنده

اینو اصکی رفتم🗿

اینو یادم نی از اصکی رفتم

نمیدونم اینو از کی اصکی رفتم ،ولی بابت اصکی شرمنده😅🤣🤐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط