{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آسدور

ولی جای خالی آسدور خیلیییییی حس میشه🖤
دیدگاه ها (۰)

🖤🖤🖤🖤🖤🫂🫂🥀🥀🥀😭😭😭😭💋💋💋

خواهران و برادران =🖤

😭😭🥀🥀😭🖤🖤🖤🖤🥰🥰💗💗🎀🎀💗🥰😍😍😇😇😇🥰❤️💗

آسدورم

آقا جان چقدر این شبها جای خالی شما حس میشه😭❤🖤🥀

جای خالی با گزینه مناسب پر میشه

حس میکنم داره ادیتام بهتر میشه ولی هنوز جای کار داره یزره.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط