{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بَدم اومَد از بآرون مَنم..!

بَدم اومَد از بآرون مَنم..!
#دپ
دیدگاه ها (۰)

وَ سرزمینی مَحروم از عِدآلت .#دپ

زَخم چیه مَن رو خودم قَمه کشیدم؛#دپ

در خواستی شوتی🖤#شوتی

تو بَد خاطِراتی بِرای مَع جا گذاشتی...)🖤🖐️#دپ

منم بدم بدم میاد

منم بدم میاد🥲❤️‍🩹

بارون زده خیس شده رولم مهم نیست 🙂💔#دپ #غم #غمگین #دپرسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط