{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لایک و فالو مرسی گلام

نصف شب میشینم اینجا تنها بی تو و اشک میریزم💔
دیدگاه ها (۱)

فالو کنید که به ۲۰ برسم هر روز پست های خفن دارم براتون

درخواستی داری دایرکت بگو

آسمون ابی

از این صداهای ناب دوستام دارن اجازه پخش ندارم

نصف شب میشینم تنها بی‌تو ....🖤

گلام 🌷 لایک و فالو می کنین ؟؟؟اگه آره ❤

تو بخند من اشک شوق میریزماین زیباترین تضاد شیرین دنیاست!!!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط