{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

fact:

دیدگاه ها (۰)

من برا باخت نیومدم #سینا_ساعی

کاشکی... #بامداد_خمار

جدایی ما یه کار منطقی بود.... #سینا_ساعی

😂... #سینا_ساعی

من فقط با تو میخوام یسری کارو

سینااااااا دوست داریم #سینا_ساعی #کارناوال#رامبدجوان #اردیبه...

واییییی عمو روزبه جرا ناراحتی 😂 سیناااا تو چرا اینجوری هستی😂...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط