{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ترکمم بکنند ؛ عیب ندارد : تو بمان !

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
بسم الله الحبیب ، حق نگهدار ۰
دیدگاه ها (۶)

::..« مائیم و تو ای جان که جگر گوشه ی مایی »..::

::..« خدایا شکرت بابت قلبی که با یاد تو آرام می گیرد »..::

::.. چون حسین را داریم یقیناً خیر است ..::

خدایا صدایت می کنم چون در این دنیا دیگر صدا به صدایی نمیرسد اما تو شنوایی ۰

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

خدا که باشد ، هر معجزه ای رخ می دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط