{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منی که هروز و هرساعت تو مدرسه

منی که هروز و هرساعت تو مدرسه
درحال گریه کردنم🙃
دیدگاه ها (۰)

چقد منه💔🥲

چرا برا هیشکی مهم نیستم آخه☹💔

هرموقع خواستین پیشتون بودم خب چتونه دیگه؟نرین دیگه شما بهتری...

درسته بازی خوبه!ولی نه با قلب یکی🖤

- بغلت رو واسه گریه کردنم می‌خوام ؛🥲

و منی که هروز ،هر شب، هر ساعت،هر دقیقه کلیپس به سرمههههه

مانگا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط