{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

am I real?

am I real?
دیدگاه ها (۰)

از عذاب رهایی یاب و رنج را بپذیر این همان سعادت است .

این چشما امشب خواب ندارن

در جستجوی ارامش باش ن توجه .

بی نتی داره کسخلم میکنه

I am tired of nothing I am tired of nothing💙

I am...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط