{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏وَ... مي داني؛ طوري دوستت داشتم که براي هرکس تعریف کردم، دوست داشت جاي تو باشد.

دیدگاه ها (۰)

میلاد امام زمان عزیزمان مبارک

غمی که از عشق رسد نوش جانت

دنیا پر از آدمهایی هست که دوستت ندارن

خسته نشو

maryam :‏وَ...مي داني؛من تورا جور دیگری دوست داشتمخلاصه برای...

دوست داشتم معلم املای تو بودمتا "دوستت دارم" را املا بگویم ؛...

(این رو خودم خیلی دوست داشتم) عتماد به تو کردم......#موزیک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط