{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

I'm neither happy nor sad, I don't know what :))

I'm neither happy nor sad, I don't know what :))
دیدگاه ها (۰)

Music is the only way to cure>>>

pov :

My friend, I really like you to never be alone????

شاملو حرف قشنگی زد:...

{I know I'm,I know I'm hot!...Don't "cry"؛}

I don't speak German neither. I'm here for money...MONEY

I'm sad...I knowyeah.#leagueoflegends#arcane#jinx#animation#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط