{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عیش🥲

عیش🥲
دیدگاه ها (۱۱)

بازم از سروده های یاشار آوردم براتووون

وازلینننن برا چیهههه خو✋️😔

ابروهاششش🫠😄

این چس بازیا چیهههه😂🫥

رهبر شهید

فروختم به غمت، عیش روزگارم را.. ارباب جونفداتم😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط