{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غمی نی ما هرشب موقع خاب کربلاییم

❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

حققق

🥺🥺😭😭😭😭😭

هعیییییییییی

ارزوی من

هرشب همین موقع که میشه دل من پیش توعه

جوانی خاب نازی بود بگذشت....

الان من میتونم بگم تقصیر مایکی اینترنتم تموم شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط