{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی دوره بدی شده

خیلی دوره بدی شده
دیدگاه ها (۰)

الان من تنهاترین تنها هستم واین خیلی بده

چرا پسا میذارم کامنت نمیذارین اگه دوس ندارین بگین بدونم

خیلی دوره زمونه بدی شده یه زمونی دقیق یادمه با۲۰۰تک تومن میر...

مـن خیلی مـیترسـمـ کهہ‏‏ آدمـ بدی بشـمـ:)))))

یکی ازباگهای بزرگ‌دنیا همینهباهر کی که حالت خوبه خیلی ازت دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط