{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای نه وای نه

وای نه وای نه
من چرا گریم گرفت ؟
اصلا چرا تا تاشو دیدن؟
چرا اینقدر خوشحال میزد؟
دیدگاه ها (۸)

تنها شیش ستاره گنشین رو معرفی میکنم بدشانس بدبخت ما بنت جانو...

ونتی چه پسرایی رو تربیت کرده 😔کاش منم جوزو پسراش بودم 😔😂

آهنگش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط