{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قول میدم تا تهش کِنارت بمونم!

قول میدم تا تهش کِنارت بمونم!
قول بِده تا تهش کنارم میمونی....
دیدگاه ها (۴)

ولیـــ..

بدون پتو اصلا نمیشههه

هیچ وقت اسکرین شات نمیگیره...

واقعا چرااا..؟

قول میدم تا تهش کنارت بمونم قول بده تا تهش کنارم بمونی💞🥲🫀

قول میدم تا تهش کنارت بمونم@hhanhhana89ssun

قول میدم تا تهش کنارت بمونم♾💞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط