{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من مثل همیشه فقط دیگه حال مخفی کردنش رو ندارم :)

من مثل همیشه فقط دیگه حال مخفی کردنش رو ندارم :)
دیدگاه ها (۲)

اینجا ایرانه بکن دروان(:

همیشه همین بوده:)

:)

بارها و بارها برای مخفی کردنشتلاش کردم

خب دیگه اس ۱ برنده شد دیگه حال ندارم صبر کنم

همیشه حق با منه... ولی متاسفانه حال ندارم ثابت کنم :) 🥀🚶...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط