{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه چی با ط قشنگه حتا سختی ها نفسم

دیدگاه ها (۷)

لبات ارامش من زندگیم خیلی دوست دارم دورت بگردم من هرچی بگم ک...

ادیت خودم عاشق چیه من برات میمیرم نفسم

یا تو یا خاک بعد تو بعدی وجود نداره نفسم

دوست داشتنی ترین خلق خدای نفسم

_خیلی قشنگه ناپلئون... +چی قشنگه اوژنی من...؟! _چشمات.. چشما...

با تو همه چی قشنگه .......

نگم چی کشیدم!🖤#امام_حسین #حرم #سختی #ایران_من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط