{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا ادیت از جو نیست:(

جو کاراکتر مورد علاقمه اگه ادیتی دارین میشه بدین
دیدگاه ها (۲)

اوکی ادم مزخرفیه ولی نمیدونم چرا

اوکی دیگه ازش خوشم میاد

کمک

حوصلم سر رفت ملت

بچه ها یک جوری بیکارم که نگو ادیتی چیزی دارین برام بفرستین ب...

گپ بدین بیام اگه دارین

خوشگلام روبیکا دارین؟؟ اگه دارین من یه کانال دارم اگه میشه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط