{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نام نام...نه...ببین.....اگه اونا شعور داشته باشن... اینجو

نام نام...نه...ببین.....اگه اونا شعور داشته باشن... اینجوری نمیشه ✨
ولی خب ندارن ✅
دیدگاه ها (۱۴)

اونا تاریخ ندارن

تنها جایی که اگه اسرائیل بزنهایران نمیتونه مقابله به مثل کنه...

کی گفته احساس ندارن پسرا؟ اونا نر هان که احساس ندارن سیسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط