{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چ حسی داره؟

چ حسی داره؟
دیدگاه ها (۵)

وضعیت امروز صبح من😩اخرشم دیدم افتاده پشت تختم با بدبختی درش ...

این منممممچون تا اینجا اومدم دیگه نمیتونم بگم ببخشید و اینا ...

زیادی حق بود یک دقیقه سکوت😂😂👍🏻

خیالت راحت، من مث تو نیستم:)😊❤

دروغ چرا........ عاشق این اهنگم

حسی که داره

حسی که داره:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط