{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کارمون به کجا رسیده.......جای تاسف داره بخدا

🤏🤏🤦🤦👀👀😤😤😢😢
دیدگاه ها (۴۴)

وااااااااااالا......بوخودااااااااااا!!!!!!!!!

واااااااااااااااااالا

لبیک یا حسینیا اباالفضلیا زینبیا حیدر

خودم!!..........دلواوسوساگو

والا بخدا کی حال داره

گالریت خیلی برکت داره بخدا🙏🏻💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط