{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیش وقتی پیششم یا بهش پیام میدم احساس میکنم براش اضافیم

همیش وقتی پیششم یا بهش پیام میدم احساس میکنم براش اضافیم
دیدگاه ها (۲)

کاری ک باهام کرد رو هیچوقت فراموش نمیکنم🫂🥲

حتی بیشتر دوست دارم.....:)https://wisgoon.com/kimiya7

ولی اهنگ fees هومان......

توی خودشه و با هیچکس حرف نمیزنه چون میدونه برای کسی مهم نیس ...

.

امتحان ترم تموم شده از یکشنبهولی خود درگیری اجازه نداد بیام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط