{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لایک و کامنت یادتون نره😉

😂😂
دیدگاه ها (۶)

شده دلتنگ بشوی... چاره نیابی جز اشک)من به این چاره بیچاره دچ...

به عشق مولا...

اگه ارمی لایک کن.

اگه ارمی لایک کن.

دنبال کنید

دنبال کنید

دنبال کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط