{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم ۵و۰هست میشه تنها وغمگین 🥀🥀

خودم ۵و۰هست میشه تنها وغمگین 🥀🥀
دیدگاه ها (۱۰)

😔😔😔

ابرازتاسف کنید

💔😭💔

💌 هروقت پریشون وغمگین بودی،این حرف آرامش‌بخش #امام_علی رو به...

سوال

ادیت خودم راستی کسی تانجیرو میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط