{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

valria04 68610399

دیدگاه ها (۰)

🤓

اتفاقا مرگ چیز قشنگیه ....اگر زندگی از مرگ بد تر باشه

نمی دونم چرا ولی انگار بعد دوست صمیمیم و حس اسیب های دیگران ...

``زندگی سخت تر شده`` دارم روانی میشم–°``من از خودم بدم میاد`...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط