{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نشنیدی هرچی صدات کردم در میری از کی انگار از من نپرس چرا

نشنیدی هرچی صدات کردم در میری از کی انگار از من نپرس چرا رفتم این همه تو یه بارم من ار یه بارم من🖤🙂
@jjoi123
دیدگاه ها (۱)

بد باش اما دارع ولی صادقانه🖤😒@jjoi123

🖤🦋@jjoi123

هر وقت میزاری میری🚶‍♂️💔@jjoi123

خدا کوشی؟؟! کل این مدت بگو کجا بودی؟@jjoi123

میدونی گاهی وقتایه حس تنهایی عجیبی میاد سراغت میری تو خودت ا...

الهی فدای ذوق زدنت بشم من تهیونگی😭یادی کنیم از یونتان قشنگمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط