{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

wereti 50639407

دیدگاه ها (۲)

کاش از بچگی بهمون میگفتن زندگی اونقدرا آسون نیست تا قدر میدو...

دلم برای دختره سوخت😔

یعنی یاد چی افتاده؟

🖤 #آقای_روضه‌دار | حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست......

https://wisgoon.com/v/DP2DT5L8WR

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط