{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو رفتی ولی بازم اینجا به یادت یکی هس 🖤

تو رفتی ولی بازم اینجا به یادت یکی هس 🖤
دیدگاه ها (۷)

https://wisgoon.com/amir-1-3-8-7

💍🤍

کوچیک اون بالایی باش... همه جا بزرگت میکنه..!✨🤍

اگه اینجا اکسپلور هس یکی از پستام هدایت شد به اکسپلور😙

چرا رفتی؟!!!چرا رفتی لعنتی هاااا!!؟!تو میدونستی من دوستت داش...

البته ناگفته نماند تو حتی اگ مث اینستا بهترین باشی بازم یه ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط