{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اربابَم ...😢

اربابَم ...😢
ﻣَﻦ‌‌هر‌چہ‌ﺩﻭﺭَﻡ‌ﺍَﺯ‌ﺩَﺭﮔَﻬَﺖﺩِﻟَﻢ‌ﻫَﺮ‌ﺩَﻡ
ﺑَﺮ‌ﺁﺳﺘﺎنِ‌دَﺭَﺕ‌ﭼَﻨﺪﺑﺎﺭ‌مے‌ﮔُﺬَﺭَﺩ..
آقایِ‌امام‌حسین🫂🫀'
"صَلَّىٰ اللَّهُ علَيْكَ يا أبا عَبّدِ اللَّه"
هَرچی‌به‌مُحَرَم‌نَزدیک‌میشیم
بیشتَردِلَم‌شورمیزَنه
نَکُنه‌نَباشَم...💔
خُدایا‌مارا‌به‌کَربلای‌حُسین‌برسان
اَلسَّلامُ‌عَلَیْکَ‌یا‌اَباعَبْدِاللَّهِ
#الّلهُـمَّ_عَجِّـلْ_لِوَلِیِّکَــ_الْفَـرَجْ
#
دیدگاه ها (۰)

#حضرت_علی_اصغر_ع_شهادت🏴از زبان تیر سه شعبهقبول دارم در کربلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط