{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسودی می‌کنی

حسودی می‌کنی
دیدگاه ها (۰)

بچه با این حرفاش اسم همه رو در اورد

حق😂آخه چرا حسودی می کنی؟برای شما پیش اومده بااینکه هیچی ندار...

حسودی یه مریضیه😝فالو کنی فالو میشی عزیزم

حسودی هه نه فشار نه فشار چیه حسودی چیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط