{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا ...اخدای مهربان

😄😄😄😄
دیدگاه ها (۰)

بفرست واسه هرچی سمیه وسمیراهست

دوتوصیه من به شما متاهلین عزیزوگرفتار

شانس یک مسلمون بای مسیحی

سفرکردم که ازیادم بری تو

لعنت بر شیطانخدایا خیلی مهربان است چرا؟ چون ما خطا کردیم اما...

خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا...

قلب های آرام تنها در دستان خداوند است

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط