{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حواست هست یه تابستونِ دیگه هم گذشت..؟

حواست هست یه تابستونِ دیگه هم گذشت..؟
رسیدیم به پاییز!
به پاییزِ دوست داشتنی...
الهی تو این پاییز دلت نگیره و غروبش
غم نداشته باشه..
الهی هر برگی که میُفته یدونه از غمهای توی
دلتون کم بشه!


دارا ..✍️
دیدگاه ها (۰)

#چالش خوردن دونوشابه در سه دقیقه

چالش نودل با فلفل تند هالپینو

سلام به همه ی عزیزای دلم بعد از سه سال 🙃🥰امیدوارم همتون سالم...

اگه یه روز فرزندی داشتی، بیشتر از هر اسباب بازی دیگه ای براش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط