{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

👹

👹
دیدگاه ها (۹)

داداش....

اولش:🥰✨از وسطاش به بعد:💀💢....

آخ جون گوشت

فکر کردم اولش گفت خار٫کسه.....

پزشکیان رفته به نشانه دوستی توی پاکستان درخت بکاره…بیل و گرف...

🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

من این آهنگ و ادیت دوست😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط