{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شب،سایه آدما کمرنگ میشه...

شب،سایه آدما کمرنگ میشه...
دیدگاه ها (۰)

مراقب باشید دوستان.

توی رابطه ی با تو بدون بازنده منم.

یه شکاک مریض،از بعد تو تو آینه خیرست بم که نمیشناسمش"

خوشحال نمیشه اَ خوشیت کسی...

من اسیر ⛓️سایه های شب 🌌[شدم]..،

بخدا میشه دلیل حال خوب هم باشیم.نگو دنیا عوض شده.نگو ادما عو...

کپ چک شه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط