{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صادقانه و بدون توهین و دراما بگین :🥲🫧

صادقانه و بدون توهین و دراما بگین :🥲🫧
دیدگاه ها (۵۰)

🥲😂

حسحعیحعیحعی🥲🎀

من هدر میدم ولی شما هدر ندین🥲😂

عههه🔪🫧مبارکهههههه🥲😂

من وقتی میگم:آره بابا دراما های ویسگون تموم میشه!اره بابا......

پشماتون ریخت ؟! 😏بگین نریزه چون واقعی نیست 😎 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣#حق #کره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط