{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادتون باشه که آدم های اورتینکر اگه یک حرفی رو بزنن از ته

یادتون باشه که آدم های اورتینکر اگه یک حرفی رو بزنن از ته دل زدن چون هزار دلیل براش دارن
دیدگاه ها (۰)

اینو بفرست برا همون رفیقت

امیدوارم شما هم به خودتون تعهد داشته باشید

آستری کیدز

من به جادو اعتقاد نداشتم اما--

اینو امی بهم گفت بزارم

الهی دورت بگردم

…امیدوارم هر بار که خدا رواز ته دل صدا کردین ،تو اوج خوشحالی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط