{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی تو خودتو دست هرکسی نسپار قلبوم💔

ولی تو خودتو دست هرکسی نسپار قلبوم💔
دیدگاه ها (۴)

دبی حاجی چقدر بد شد شما چی میگین؟

مست تو بودم دیوانت بودم😢😮‍💨

بنده شده 24یه تبریک به دخترتون نمیرسه🥹🫵❤🤗

تبریک نمیگین ❤🤗🤗🤗

آخ قلبوم......

آههههههه قلبوم👶🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط