{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی.....

هعی.....
بخاطر نت ضعیف بازی باز نمیشه.....
:))
دیدگاه ها (۴)

عاشق اینم

حوصلم سر رفته یکی بیاد حرف بزنیم

چرا برام کامنت نمیزارین...

خداحافظییی🙂🙂

سللم به کسی که این بازی رو درخواست داده بود این بازی فعلا به...

هنوز باورم نمیشه واقعا نت اومده .

هعی خدا نت نیست از کجا بیام ویدیو بگیرم من🤣😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط