{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه درآمد داشت الان همه میلیاردر بودیم🗿👍

اگه درآمد داشت الان همه میلیاردر بودیم🗿👍
دیدگاه ها (۶)

قربون دخترامون برم🗿👍

یکم زیبایی ببینیم🫠ولی یجی بدون آرایش قشنگ تره🥺

عمو پورنگ✅️یونگی❌️

بمیرم برات ننه🤣

اگه اینجوری بود من الان میلیاردر بودم

مهربون🥲اگر الان شغل بود منو تو میلیاردر بودیم!😀🙏🏼#Jovan_چنل_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط