{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید اما نمیشه حرف دل رو نگه داشت و نگفت!!!!!!!!

🤌🤌🤗🤗😂😂🤭🤭🙋🙋
دیدگاه ها (۴۸)

سالروز زلزله بم تسلیت......روح همه رفتگان شاد

دقیقاااااااا!!!!!!!!!

عاقبتتون بخیر..................!!

😄😄🤣🤣😂😂😁😁

‏تو کسی رو بخشیدی که حتی نگفت ببخشید!!

#لیاقت رو نمیشه تزریق کرد ، #ذات رو نمیشه تغییر داد ، #چشم ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط