{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره نمی دونم چرا:)شاید بخاطر اینه که بهش علاقه نداریم :/

دیدگاه ها (۳)

من خودمم ماسک میزنم:)

چرا؟(:

به جایی رسیدم که حتی آرزوم هم اگه براورده شه دیگ نمی تونم خوشحال باشم:)

نوازش نکن:)

شما رو نمی دونم من و دوستم کارمون اینه 😎

حالم حال جپی اسمش جپیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط