{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی دلم برا این بچه میسوزه😢😭

خیلی دلم برا این بچه میسوزه😢😭
#همکار_خوب
یا
#پارتنر_خوب
دیدگاه ها (۱۴)

بله بلخره رسیدیم بخش در همسایگی عشق ولی در من برا کل کل کردن...

مایی که یه شراره هم ندارررییییم😭😭😭#مقدر_شده_با_تو

#دونده_دوست_داشتنی

😂😂هیچکدوم 😂#ملکه_اشک_ها

بانو دلم برا هیترات میسوزه آخه آنقدر حسودی کردن دارن میترکن

دلم برای تانجیرو خیلی میسوزه

دلم برا اونا میسوزه که هنوز بانو جندوکی ریلترین جنی رو نمیشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط