خواستم بهت بگم ؛
خواستم بهت بگم ؛
تـــو🫵
مهربون ترین و خوش قلب ترین
آدمی هستی که میشناسم
خدا نگه دارت باشه مهربونم 😘🥰🎁
تقدیم به همه خوبان🍃🌺❤️
تـــو🫵
مهربون ترین و خوش قلب ترین
آدمی هستی که میشناسم
خدا نگه دارت باشه مهربونم 😘🥰🎁
تقدیم به همه خوبان🍃🌺❤️
- ۸۷۵
- ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط