{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسیار حق....

باز یکی هست با سن خر شرک میگه : (باید به من احترام بزارید چون بابام پول داره)
خب به.....
دیدگاه ها (۶)

ایران ?

یه دراکو معذرت:,-)

بنده توی مدرسه.....

جرررررر...

منی که بابام پول داره ولی میگه فلانی این همه پول داد بچه اش ...

بچه ها یکی از رفیقام داره میاد ویسگون بعد میگه پیامک که براش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط