{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه جاش بودم سکته میکردم که پسرای جذاب دورم جمع شدن😂🫠🫠

من اگه جاش بودم سکته میکردم که پسرای جذاب دورم جمع شدن😂🫠🫠
دیدگاه ها (۱)

یک گربه که فقط روی رودخونه یخی راه میر😂ه

عههه منو دوستانم😂✨

بدبخت مردد😂

من اگه بودم درجا سکته میکردم😨😱

اگه من بودم سکته میزدم😅

اینکارا چیه من بودم خودکشی میکردم تموم شه بره دیگه 😐💔بهتره ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط