{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از تو داغونما.....

از تو داغونما.....
ولی ضاهرم نشون نمیده :)
دیدگاه ها (۰)

خنده تلخ من ...؛

بلند تر میخندم :)

حال مثل ماهیست ک میخوام دردو دل کنم ولی دریای بغض نمیزاره :)

آدما مثل اسباب بازی هستن ک صاحبشون بزرگ شده :)

من از اونام که خودم داغونما ، ولی دلم نمیاد حال بد تو رو ببی...

دیروز اینجا بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط