{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی میاد دست همو بگیریم . باهم بریم زیر بارون قدم بزنیم ؟

کی میاد دست همو بگیریم . باهم بریم زیر بارون قدم بزنیم ؟
دیدگاه ها (۲۰)

هنوز اهنگ مورد علاقمه....

جنعلی میتونی برای خواستگاری بجای گل و شکلات با توت فرنگی بیا...

میدمش دست جنعلییییی 😔🎀

حسم به اون یه نفر :( جن تو اتاقم 💪😔)

وقتی دلت تنگه باید بری خیابون قدم بزنی زیر بارون.....:)🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط