{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید بابت اینکه به کامنتا دیر جواب دادم متاسفانه نبودم

ببخشید بابت اینکه به کامنتا دیر جواب دادم متاسفانه نبودم یه مدت ⁦ಥ‿ಥ⁩
دیدگاه ها (۲)

حق

کل بزنید که برگشتمممممممم🥳😆داشتم دیوونه میشدم ، از اکانتم رف...

جرررر🤣🤣🤣

دوستان عزیز منو بابت اینکه دیر به دیر استوری یا جواب کامنت ه...

سلام قشنگام میدونم جدیدا خیلی کم فعالیت میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط