{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل تنگ بود ولی غرور داشت...

#_کپی_آزاد💯🥺>دوست داشتید برام کامنت بزارین :)
دیدگاه ها (۱۵۴)

دلت گرفته حق داری نه...🖤🙂#_کپی_آزاد💯💫

ای وای گُلوم🤍نظرتون درباری این آهنگ :)؟

ادیتورم

#_کپی آزاد♡>@amir.10uتو یه نفر بشی ماله من دیگه همش خوب حال ...

تا الان هرچقدر با پیجم حال کردین و محتواش رو دوست داشتین زیر...

اگه جین رو دوست دارید کامنت قلب بزارین

بچه ها لطفا کامنت هم بزارین واسه سناریوم😄💜نظرتون برام مهمه🤭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط